Geef voor de nieuwe blokhut

//Geef voor de nieuwe blokhut

Geef voor de nieuwe blokhut

Scouting St. Jozef doet jaarlijks mee aan de Jantje Beton-collecte. Ook dit jaar. Omdat we buitenspelen voor kinderen ontzettend belangrijk vinden, maar ook omdat we in Jantje Beton een betrouwbare partner hebben die ons scoutingwerk steunt.

De helft van de collecteopbrengst komt namelijk ten goede aan onze eigen groep. Dat geld besteden we aan de bouw van een nieuwe blokhut bij ’t Hammetje. Om de opbrengst zo groot mogelijk te laten zijn, gaan we van 4 t/m 9 maart met onze jeugdleden langs de deuren in Vathorst en Hooglanderveen. En hopen dat wijk- en dorpsbewoners ons werk met een gulle gift steunen.

Omdat we gemerkt hebben dan veel mensen geen contant geld meer in huis hebben, is het nu ook mogelijk om via iDeal te doneren. Dat kan door de QR-code te scannen met je mobiele telefoon of tablet. Aanklikken kan ook. Een digitale donatie is dan zo gedaan!
De collecteweek van Jantje Beton heeft in 2023 ruim 1300 euro voor onze groep opgeleverd. Een super bedrag!
Komende collecteweek doen we weer mee, de QR-code is het hele jaar te scannen!

Dank voor je bijdrage!

2024-02-19T12:44:24+01:00