Scouts

/Scouts
Scouts2020-06-22T15:17:56+01:00

Zelfstandig ondernemen

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in actie? Beleef uitdagende avonturen bij de scouts! Samen met je nieuwe vrienden doe je super gave dingen waar je ook nog eens wat van leert. Ga op kamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen!
Door zoveel mogelijk te ontdekken van de omgeving met andere jongens en meisjes en het meeste zelfstandig te ondernemen, wordt er bij de scouts gestreefd naar een groeiende zelfstandigheid. De activiteiten van de scouts hebben vooral te maken met het buitenleven, dus trekt de groep er regelmatig op uit. Je gaat aan de slag met pionieren (het maken van bouwwerken van hout- en touwverbindingen), kaart en kompas, wandeltochten met diverse opdrachten, koken en sport. De opkomst is op vrijdagavond van 19.00 tot 21.00 uur.
Wij zijn dringend op zoek naar nieuwe leiding! Dan kunnen we onze lange wachtlijsten snel verkleinen! Aanmelden kan via het inschrijfformulier.