Start van het nieuwe seizoen

/, Home/Start van het nieuwe seizoen

Start van het nieuwe seizoen

Een nieuw scoutingseizoen is begonnen. De oudste kinderen van de bevers en welpen zijn overgevlogen en vervolgen hun scoutingpad bij de welpen en de scouts. We zijn het nieuwe seizoen in met een volle bevergroep van 8 kinderen, een flinke horde bij de welpen van 24 kinderen, een scoutsgroep van 24 tieners, een explorergroep van 14 jongeren en 6 roverscouts.

Maar, we zijn er nog niet! Want de wachtlijst is nog steeds lang, bij de welpen tot 1,5 jaar. Daarom is aanvulling bij de leiding meer dan welkom, om scouting verder te kunnen laten groeien in Hooglanderveen en Vathorst. Je kunt meedoen bij de bevers (5-7 jaar), welpen (7-11 jaar) en de scouts (11-15 jaar). Het is leuk en ook leerzaam. Ervaring is niet nodig, je krijgt begeleiding. We verwachten dat je de gedragscode van Scouting Nederland volgt en vragen een verklaring omtrent gedrag (VOG). Scouting St. Jozef is namelijk een veilige omgeving voor ieder kind.

Interesse om ons leidingteam te versterken? Neem contact op met onze voorzitter Erwin Brouwer (06-36536761) of vul het aanmeldformulier in.

2024-02-19T12:46:09+01:00