/Algemeen
Algemeen2022-09-24T17:59:12+01:00

Scouting staat voor uitdaging en buitenleven

Scouting St. Jozef staat voor uitdaging in Vathorst en Hooglanderveen! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. Scouting St. Jozef is actief voor kinderen en jongeren van 5 tot en met 21 jaar.

Scouting St. Jozef is een gezellige scoutingclub, niet te groot en dus overzichtelijk. Onze blokhut is midden in Hooglanderveen te vinden en heeft een eigen speelveld. Als de weersomstandigheden het toelaten zijn onze leden te vinden in het bos vlakbij Hooglanderveen en Vathorst.

Scouting St. Jozef heeft verschillende speltakken, groepen kinderen in dezelfde leeftijdscategorie en hun (bege-)leiding: bevers, welpen, scouts, explorers en roverscouts.
Per speltak zijn (minimaal) twee begeleiders actief. Maar: nieuwe leiding is welkom om onze wachtlijst te verkorten! Zin om mee te spelen of om leiding te geven? Meld je aan!

Kampvuur bij scouting St. Jozef in Hooglanderveen - Vathorst

Op dit moment hebben alle speltakken een wachtlijst. Mondjesmaat kunnen we ruimte maken voor ingeschreven aspirantleden. Daarom blijven we op zoek naar (jong-)volwassenen, die wekelijks de opkomst kunnen begeleiden. Dan kunnen we echt wat aan de wachtlijst doen! Iets voor jou? Meld je aan!

De contributie voor een heel jaar scoutingplezier bedraagt €120,= (welpen, scouts, explorers en roverscouts) en €85,= (bevers). In overleg is er veel mogelijk, mochten de kosten een bezwaar zijn.